tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen är snart till ända.
Och inte en ENDA semla åt jag idag heller.
Men det gör inte mig något - i dont like them!

Jag spenderade 1 timme och 15 minuter på gymmet imorse. 
Körde axlar - triceps och mage/midja.
Och det va skönt att vara tillbaka där bland alla maskiner och vikter.
NU ska jag hålla mig frisk och inte ligga död i 1 veckas tid på länge :)
Efter gymmet tog jag min chokladshake och begav mig till caféet för 
att vara social med fröken M som jobbade och sålde semlor i massor.

Sen till lunch så blev det pasta med kyckling och sallad.

Jag har gjort en deal med mig själv : att dra ner på coca cola!
Nu ska jag enbart dricka det till helgerna .. 
efter att den 1.5 L jag har i kylen är slut såklart!
Anledningen : dra ner på saker med massa onyttigt socker.
Så fortsättning följer angående den saken ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar