fredag 17 februari 2012

Sjuka ! Det är exakt vad jag och Nea har varit sen sist jag skrev ett inlägg.
Lördags kvällen så spydde Nea x antal ggr inom loppet av några timmar.
Söndagen va lugn, men sen måndagen kom det tillbaka.
Så hon fick vara hemma från dagis på tisdagen, och vila upp sig.

Spydde ingenting under tisdagen, så onsdagen fick hon gå till dagis.
Jag själv låg hemma med huvudvärk/feber den dagen.
På kvällen tog jag temp och hade 38.7, inte konstigt man kände sig slöööö.
Feberfrossa och allt kom på kvällen, bara att härda ut och inte stoppa i sig 
en massa tabletter för att "skjuta upp" skiten, utan bara låta det bryta ut 
så det fortare skulle försvinna. Vaknade upp torsdagen med enbart huvudvärk,
så jag tränade lite grann hemma då för att Nea va hemma från dagis 
då det går magsjuka på i stort sett alla avdelningar.
Körde lite chins , situps och armhävningar.

Idag känner jag inte av någonting förutom trötthet, så jag ska "vila" tills på
tisdag då jag SKA till gymmet och köra ett pass igen :)
( Men bara för att jag ska vila kommer jag köra övningar hemma ändå )

Imorgon ska jag och Hanna upp till Stockholm för att se musikalen "Dirty Dancing"
tillsammans med mammas svägerska. Fick biljett av mamma i julklapp till detta.

Sen torsdag nästa vecka åker jag till min kära J.
Neas pappa kommer upp så jag flyr i vanlig ordning från mitt egna hem.
( Hoppas på att han denna gången kan STÄDA upp efter sig och inte tro att det
är ett jävla hotell som han tar in på under de dagar som han umgås med Nea! )

Bara LÄNGTAR tills dagen som mötet blir av och vi får reda ut ett och annat.
Jag sätter min älskade skatt i fokus och som nummer ETT och det kommer aldrig
att förändras. Finns INGEN som kommer före henne, inte ens älskade J !
Och jag kommer KÄMPA för Neas skull, för hennes bästa !
Mamma älskar dig enormt gränslöst mycket ! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar