fredag 27 april 2012

Hejsan. Ja, här hade jag inte bloggat på VÄLDIGT länge såg jag.
Det har en enkel förklaring: min träning har under mars månad legat på hyllan.
Jag har prioriterat att försöka få mig själv att må bra under de omständigheter som varit.
Har varit mycket under just mars månad .. MEN nu är jag tillbaka och kör på som vanligt!
Började träna igen efter många veckors uppehåll, den 17/4-2012.
Jag lägger fokus på överkroppen nu, men mage och benen finns kvar dom med på schemat.

Men som sagt - NU är jag igång igen och kör på Nyckelgym här i Åker, tills vi flyttar i maj.
Har kikat runt och hört mig lite för om olika gym i Nyköping - och fått en del tips och så.
Ska börja köra BOX när jag flyttat dit, vilket känns spännande. Kombinera kondition och styrka, det kanske kan vara något. Värt att ge det en chans iallafall! :D

Bildbomb .. 
1) 7/2-12     
2) 17/4-12: vänster nedan (haft uppehåll sen i mars)
3) 24/4-12: höger nedan (gymmat 1 vecka efter uppehåll)
                              



Snacka om att man blir bitter när man verkligen SER att musklerna tynat bort.
Men nu blir dom piskade och motiverade igen att växa - och nu tänker jag inte sluta!

Bilder på dagsformen nedan:






Ciao alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar