torsdag 9 februari 2012

Efter att jag hade lämnat Nea på dagis vid 8.50 så begav jag mig direkt till gymmet.
Började passet med 1.1 km löpning på bandet med lutning.

Sen blev det att köra följande:
3x7 - "shoulder press" med 50kg 2 ggr / 60 kg 1 ggn.
3x6 - smithmaskinen 10kg/vardera sida på stången
3x7 - cabelcross 30kg/hand
4x7 - enarmsrodd 9kg

3x7 - "chest press" med 50 kg 
3x12 - crunches på bänk
3x7 - knästående crunches m. dragapparat 80kg

3x6 - hammercurl 7kg

Efter passet så passade jag på att sola 30 minuter, och värma upp musklerna lite.
Sen traskade jag hemåt och gjorde i ordning min "WHEY 80 choklad shake".
Till lunch blev det, kyckling med pasta och sallad.
Passade på att ta en bild och jag kan bara säga ; det går BRA nu! :)

" When youre body screms tell it to shut up ! "

2 kommentarer:

  1. Ja, jag skriver upp både vad jag äter- klockslag och hur mycket, sen skriver jag vad jag har tränat och vilka vikter jag hade och hur det kändes. Är ganska kul att ha faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Kosten är jag inte så nogrann med att skriva upp, huvudsaken är att jag vet ATT jag har ätit osv. Jag lägger mera fokus på att skriva ner övningar samt vikterna :)

    SvaraRadera