söndag 30 december 2012

Oj. Här har det varit dött, men det beror på en hel del saker som skett i mitt liv sen förra året.

Jag och Nea flyttade till Nyköping i början av Juni månad, och jag ÅNGRAR det inte alls!
Hon började på ett nytt dagis, och jag började arbeta på "Kommunens larmcentral" och jag
jobbar där än idag. Ett mycket fantastiskt jobb, där jag får hjälpa människor i deras hem.
Även fast jag då inte gör hembesök, utan hjälper dom med att skicka dit hemtjänsten till dom.

Jag har börjat med mitt körkort IGEN! Läser teori och nu efter nyår så är planen att jag ska
sätta igång och börja köra så jag har körkortet snart. Klarar jag bara teorin så är de andra plättlätt.

Sen den STÖRSTA nyheten är att jag i februari ska bli 2 barns mamma! :)
Jag och Jocke väntar barn och det är helt fantastiskt att vi blev gravida så fort.

Jag fick missfall i maj månad, och i samma veva så blev jag gravid igen. SJUKT!
Så jag känner mig sååååå enormt lycklig som får bära hans barn.
Och Nea är så förväntansfull efter att få bli storesyster, hon kommer bli den bästa!





Idag är det 7 veckor och 5 dagar kvar tills BF! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar